öppna mästerskapen i poesi

image2

eller kort och  gott 
Borås Open kickar igång på torsdag. Gosse vad skönt det ska bli när det är över. Just nu organiseras och informeras det nästan dygnet runt. Jag som ordförande och arrangör och misstänkt bokstavsbarn studsar runt över hela staden och försöker få folk att komma förbi.

För det måste gå nu. Även om startfältet inte innhåller de gamla säkra namnen utan många nya, öppna kort så hoppas jag att boråsarna pallrar sig dit. Det har varit lie ojämt i slampubliken det senaste året i hela landet. Men den här gången vet ni om att vi finns i alla fall.

Förberredelserna, planeringen och demo-läsningarna är verkligen roligt. Det var längesedan jag verkligen engagerade mig i något där jag låter andra än jag stå i centrum. Mitt ego kan behöva det här. Även om jag ska vara MC och synas lite grand med burque teddler, men det räknas inte för jag blev ombedd.

När vi ändå är inne på temat inte mitt ego så kolla in världens bästa systers blogg

men nog om andra nu, min näsa har börjat med konstiga ofrivilliga muskelryckningar, undra just var de kommer ifrån?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback