För ett rent samvete.

Nu är ljudboksprojektet "För ett rent samvete." igång. De första exemplaren tar jag med mig till Nässjö poesifestival idag. Senare kommer fler att tryckas upp. På min hemsida kan du läsa mer.

Själva skivan är bara en liten del av projektet. På hemsidan finns information om dikterna, idén och tillvägagångssättet. Dessutom kommer jag löpande under resten av året updatera med bilder, filmklipp och länkar som har något med titlarna att göra.

Skivan kommer fastnitad på kartong med ingen information förutom titel och hemsideadress. Innehållsförteckning och förord finns alltså på min sida och förändras löpande - precis som skulden växer eller krymper inom dig.

Den här veckan:

Torsdag: Repris av Mitt P3 där jag pratar om Borås. 20.06 i P3.
Jag är MC på uppvisningsslam under Nässjö Poesifestival.

Fredag: Jag läser några dikter från min mediakritiska föreställning "Det är inte världen som är galen. Det är du", Nässjö.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Björkbacke

Hej Matiss

Det där med ljudboken verkar intressant och ja...

Jag hittade din blogg även om du inte ville avslöja adressen :D

Isabelle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback