Svettig Vecka.

Måndag:
 Klicka på länken, klicka sedan på ffw-pilen så hör du mitt bidrag till Mitt P3:s berättarskola.
Länken.

Tisdag och Onsdag :
Sitter och jobbar på föreställningen "Det är inte världen som är galen. Det är du". En enmanspryl där jag i c:a 45 minuter dissikerar informationssamhället. Premiär 18/7 
Sitter även och påbörjar offentliggörandet av mitt ljudboksprojekt "För ett rent samvete". Det kommer att del för del komma upp väsentlig information på min hemsida. 

Torsdag:
Åker till Nässjö och håller ett ett uppvisnings-Slam på kvällen. Tävlande: Vilska Lindgren, Rijal Mbamba, Malin Jakobsson, Henrik Bergkvist, Laura Wihlborg och Isak Jansson.

20.06 i P3 sänds reprisen av Mitt P3 Hood, där jag berättar om Borås.

Fredag:
Läser en "Trailer" på Nässjö Poesifestival. Jag presenterar idén och några texter från "Det är inte världen som är galen. Det är du."

Lördag:
Håller i Poesi på Gågatan i Nässjö.

Åker hem och kramar Elinore, äter en bit mat och sover sked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback