Hemma

Hemma i Borås, hemma i skrivandet, hemma i jobben.

Det är skönt nu igen. Lagom mycket att göra men det kommer nog stressa på närmaste dagarna.
Ska avsluta månaden på Sandgärdsskolan med ett rungande Poetry Slam för åttorna. Vi har ju skrivit dikter, snackat SpokenWord och slitit tillsammans ett bra tag nu. Det kommer att bli grymt.

Grymt var det också i
torsdags på Underbara Bar. Fantastiskt jobbat av Lennart, Lukas och Sascha. Helt galet skön show.
Jag var på det hela nöjd med mitt gig och helt upp över öronen kär i publiken. Nu väntar vi på vad ZTV gör av det hela.



Hänget hos freulein C med världens bästa syster bjöd på skratt, fett och vitlök. Herr Parker kom förbi och var min kulturkufskamrat, mångfaldigt trevsamt. Kom ihåg att bjuda in dig på den godasteveggo lasagnen i staden hos mig någon gång.






Värlens bästa syster och Bäbis.



Herr Parker



Freulein C och Bestastebalten





Duo i Kufar




Ini koftan nyshoppad på Beyond retro

Kommentarer
Postat av: Herr Parker



Jag gillar bilderna. Det var en fin afton. Nästa gång kör vi utan reklam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback